Snelle levering door PostNL met Track & Trace.

Glijmiddelenshop.nl staat voor veilig winkelen en betalen.

Blanco verpakking. Glijmiddelenshop wordt niet als afzender vermeld.

Bestel op werkdagen voor 16:30, dan wordt uw pakket dezelfde dag nog verzonden.

Veelgestelde vragen Glijmiddelenshop.nl

Heeft u vragen over Glijmiddelenshop.nl? Lees dan de veelgestelde vragen door. Staat uw vraag er niet tussen of heeft u meer informatie nodig? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

  • Algemene vragen over Glijmiddelenshop.nl
  • Vragen over producten
  • Vragen over bestellen
  • Vragen over betalen
  • Vragen over de verzending en levering
  • Vragen over retouren van artikelen

Algemene vragen over Glijmiddelenshop.nl

Hoe werkt het wanneer ik korting krijg op het gehele assortiment?
Wanneer Glijmiddelenshop.nl een korting geeft op het gehele assortiment zal de tijdelijke actiekorting aan het einde berekend worden over uw bestelling. U kunt de totale korting (stapelkorting) en de actiekorting terugvinden op de winkelwagen pagina.

Wat gebeurt er als een product niet meer voorradig is?
Glijmiddelenshop.nl heeft altijd voldoende voorraad van alle producten. Het komt dus niet voor dat een product niet op voorraad is. U kunt ten alle tijden ieder product bestellen.

Hoeveel korting krijg ik als ik meerdere producten bestel?
Wanneer u meerdere producten bestelt krijgt u stapelkorting. De korting staat bij het product aangegeven.

Kan Glijmiddelenshop mij meer informatie geven over een bepaalde aandoening?
Bij Info en advies kunt u meer informatie vinden over bepaalde aandoeningen.

Vragen over producten

Kan ik de voedingssupplementen die Glijmiddelenshop.nl aanbiedt gebruiken in combinatie met medicijnen?
De voedingssupplementen op Glijmiddelenshop.nl zijn 100% natuurlijk. Het gebruik van deze voedingssupplementen is volledig veilig en verantwoord en geeft geen negatieve bijwerkingen. Het is niet bij ons bekend dat het gebruik van onze voedingssupplementen een negatieve invloed heeft op de werking van medicatie. Twijfelt u over het gebruik van onze voedingssupplementen? Raadpleeg dan uw arts.

Kan ik de producten (voedingssupplementen) in combinatie met elkaar gebruiken?
De voedingssupplementen op Erectieshop.nl zijn 100% natuurlijk en geven geen negatieve bijwerkingen wanneer deze in combinatie met elkaar gebruikt worden.

Wat doe ik als een product stuk is?
Wanneer u een product ontvangt welke stuk is en daardoor niet meer gebruikt kan worden kunt u deze kosteloos retourneren via ons antwoordnummer. Vervolgens sturen wij u een nieuw product toe. Ga naar de pagina: Ruilen en Retourneren voor meer informatie over het retourneren van producten.

Vragen over bestellen

Hoe werkt het bestellen van producten op Glijmiddelenshop.nl?
Voor een uitgebreide beschrijving van het bestelproces adviseren wij u naar de pagina: Bestellen te gaan. Hier is het bestelproces uitgebreid per stap beschreven.

Kan ik een bestelling annuleren?
Het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren. Wanneer u na het plaatsen van uw bestelling toch afziet van uw aankopen dan kunt u de producten direct retour sturen als deze bij u zijn afgeleverd. Ga voor meer informatie over producten retourneren naar de pagina: Ruilen en Retourneren.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, hoe kan dit?
Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in uw map ongewenste email terecht is gekomen. Controleer eerst deze map. Kunt u de bevestiging ook hier niet vinden? Dan kunt u Contact opnemen met onze Klantenservice.

Hoeveel stuks kan ik maximaal bestellen van een product?
Het is per product verschillend hoeveel stuks u maximaal kunt bestellen. U kunt de aantallen zien wanneer u op een product klikt. Wilt u grotere hoeveelheden van een product bestellen of wilt u onze producten verkopen in uw winkel of webshop? Neem dan Contact met ons op.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
U hoeft geen account aan te maken om op Glijmiddelenshop.nl te kunnen bestellen. U kunt direct producten toevoegen aan uw winkelwagen en daarna direct door naar afrekenen.

Kan ik mijn bestelling ophalen?
U kunt uw bestelling ophalen op ons hoofdkantoor in Medemblik, Noord-Holland. U kunt uw bestelling ophalen op ons hoofdkantoor op werkdagen tussen 09:00-17:00. Lees hier meer over op de pagina: Product ophalen.

Vragen over betalen

Hoe kan ik betalen bij Glijmiddelenshop.nl?
Glijmiddelenshop.nl biedt de volgende betaalmogelijkheden aan:

  • Creditcard: Visa en Mastercard
  • Overmaken op ons bankrekeningnummer
  • iDeal (alleen voor Nederlandse bankrekeninghouders)
  • eMaestro (alleen voor Belgische bankrekeninghouders)
  • Bancontact Mister Cash (alleen voor Belgische bankrekeninghouders)

Kan ik ook onder rembours bestellen en betalen?
Het is bij Glijmiddelenshop.nl niet mogelijk om onder rembours te bestellen en betalen. Voor meer informatie over betaalmogelijkheden gaat u naar de pagina: Betaalmogelijkheden.

Is het veilig om online te betalen aan Glijmiddelenshop.nl?
Het betalen van uw bestelling aan Glijmiddelenshop.nl is volledig veilig. Wij bieden erkende en veilige betaalmogelijkheden aan onze klanten aan.

Waarom ontvang ik een betalingsherinnering?
Wanneer u een bestelling plaatst maar de betaling nog niet door ons ontvangen is ontvangt u automatisch een betalingsherinnering. U kunt het bedrag alsnog aan ons betalen. Zodra wij de betaling binnen hebben zal de bestelling verwerkt worden.
Bij een overboeking via de bank kan het zijn dat deze automatische herinnering en de verwerking van uw betaling elkaar kruisen. In uw orderbevestiging vindt u een link om de status van uw bestelling te bekijken.
Heeft u per ongeluk twee orders aangemaakt en er één betaald, dan zult u van de andere order een herinnering ontvangen. Deze kunt u negeren.
Wilt u afzien van de bestelling? Wanneer de betaling niet voldaan wordt zal de bestelling geannuleerd worden, u kunt deze herinnering dan dus negeren.

Vragen over de verzending en levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levering van uw bestelling is van een aantal factoren afhankelijk. Zodra de betaling van uw bestelling rond is zullen wij uw bestelling verwerken en verzenden. Bestelt u voor 16:00 en kiest u voor een 'snelle betaalmethode' dan streven wij ernaar uw bestelling nog dezelfde werkdag te versturen.

Uw bestelling wordt meestal binnen een werkdag na verzending geleverd, voor België kan dit 2 dagen duren. Woont u elders? Dan kan het meerdere dagen duren voordat uw bestelling geleverd wordt. Lees meer over dit onderwerp op de pagina: Verzending.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja dat kan. Op het bestelformulier vult u uw eigen gegevens in en het adres van een ander. Uw bestelling zal dan geleverd worden op het door u aangegeven adres.

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Wanneer u voor 16:00 bestelt wordt uw bestelling waarschijnlijk de volgende werkdag aangeboden door de postbode. Bestelt u na 17:00 dan kan dit 2 werkdagen duren. Bent u de eerste keer niet thuis? Dan kunt u op de website van PostNL een afspraak maken voor de tweede levering.

Wat zijn de verzendkosten?
Glijmiddelenshop.nl hanteert de volgende verzendkosten:
Nederland: € 5.95
België en andere landen: € 6.95

Ik heb geen Track and Trace code ontvangen
In de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft staat een link om de status van uw bestelling te bekijken. Op deze pagina vindt u ook de Track and Trace code.

Vragen over retourneren van artikelen

Kan ik producten ruilen of retourneren?
Het retourneren van intieme producten is niet mogelijk.

Ik heb een verkeerd product ontvangen? Kan ik dit retourneren?
Wanneer u een verkeerd product geleverd heeft gekregen kunt u dit kosteloos retourneren via ons antwoordnummer. Wij zullen daarna zo spoedig mogelijk het juiste product naar u toe sturen. Ga voor meer informatie over retourneren naar de pagina: Ruilen en Retourneren.

Waarom bij Glijmiddelenshop?

  • Unieke eigen producten
  • 100% natuurlijke producten
  • Groot assortiment
  • Veilig betalen met o.a. iDeal
  • Snelle levering
  • Discrete verzending
  • Hoge stapelkortingen

Discreet verzonden

  • Blanco verpakking. Glijmiddelenshop wordt niet als afzender vermeld
  • U kunt uw pakket anoniem bij ons ophalen